Cara Letak Lagu Dalam Blog

Arie nie aku nak buat entry pasal cara-cara nak buat lagu kat blog. Mungkin banyak orang tak suka law blog tu ada lagu. Tapi aku tetap jugak nak buat tutorial sal nie. 

Mula-mula korang pergi kat rekabentuk 

Then pergi kat reka letak

Then tambah alat

Then pilih tambah HTML/Javascript

Copy code lagu kegemaran korang kat [Pilih lagu kat sini]

Paste kat HTML/Javascript

Simpan then lihat blog 

Law tak sesuai korang bleh tukar lagi dengan mengulang langkah yang sama

[Klik sini] law dye menjadi sebagai tanda terima kasih kat aku. Tapi law tak nak tak payahlah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Korang boleh tulis apa yang korang nak tulis dekat kotak komen. Cuma kalau aku rasa komen korang tu ada unsur-unsur provokasi, menyentuh sensitiviti kaum or boleh buat orang annoying, aku akan delete komen korang tu secara automatik. Dengar tu? AUTOMATIK didelete.